Hogeschool Utrecht – Gastcollege’s online branding en marketing

De Hogeschool Utrecht (HU) biedt diverse opleidingen aan studenten aan. De HU nodigt actief mensen uit het bedrijfsleven uit om hun kennis en ervaring met de studenten te delen. Bij de Gouden Ananas delen we graag onze kennis met aanstormend talent. Binnen het domein ondernemerschap online branding en marketing geeft Sayna jaarlijks gastcolleges. Ook heeft zij eenmalig de minor e-marketing en social media verzorgd. Tijdens deze lessen maakt zij onder andere gebruik van de door haar geschreven publicaties zoals het Stappenplan socialmedia-marketing, de 4 C’s voor succesvolle online communicatie, het Stappenplan e-mailmarketing en MKB: innovatie zit in een klein h/boekje.

Enkele van de resultaten:

Verder..

Brengen de colleges strategie en concrete voorbeelden van onder andere de praktijk van de Gouden Ananas. De praktische invulling van beide technieken zijn typerend voor de werkwijze van de Gouden Ananas.

De studenten krijgen onder andere gastcolleges over:

Heb je zelf een hulpvraag of wil je kennismaken? Neem contact op: 

Verder deelde Sayna de Voogd onder andere haar kennis bij de KVK tijdens een startersdag. Als gastdocent bij de Utrechtse Ondernemers Academy. Hierbij zet ze steevaast haar serious game Doelgroep bepalen in, waar Eugene je graag meer over vertelt. Bekijk ook haar werk voor Vattenfall. Of hoe we dit ICT-bedrijf hielpen hun groeiambitie te realiseren.