Waarom samenwerken met de Gouden Ananas bij het veranderen van gedrag?

Wij werken al meer dan 10 jaar vanuit de filosofie dat verandering erbij hoort. Het betrekken en engagen interne en externe doelgroepen hoort daar bij. Bijvoorbeeld bij een hernieuwde missie en visie om succes

We combineren de ervaring en kennis van veel vakgebieden. Waaronder marketing, communicatie, arbeidsmarktmarketing, Agile Scrum, psychologie, gedragsverandering, organisatieverandering en meer.

Welke type verandering pakken we dan aan? Denk aan interne gedragsverandering, zowel klein en groot. Maar ook externe verandering bij onder andere commerciële of arbeidsdoelgroepen.
Zo gaan we grofweg te werk
Onderzoek & interviews en onderzoek
Door middel van interviews, observatie- en literatuuronderzoek en deskresearch komen we tot een lijst met psychologische factoren. Welke we in de praktijk gaan toetsen. Met welke boeken we het beste resultaat?
Gedragsinterventie-ontwerp
De factoren met de grootste correlatie met het gewenste doelgedrag én aanpasbaarheid gebruiken we voor een realistisch ontwerp.
Deze testen we in de praktijk, we doen een pre- en post-meting.
Optimalisatie en borging
We analyseren de resultaten bv. aan de hand van een a/b-test, we optimaliseren en borgen de interventie. Ook kijken wat er nog meer nodig is om meer verandering te realiseren.
Fotocredits:
Mensen bij koffiebar: Nathan Dumlao on Unsplash
Foto richting: Photo by Javier Allegue Barros on Unsplash
