Conspect: merkpositionering, marketingstrategie en -implementatie

Conspect is een succesvol ICT-bedrijf dat ICT-professionals detacheert, eigen software ontwikkelt en deze software implementeert en beheert bij klanten. Het bedrijf werkt al 15 jaar vrijwel exclusief voor A-merken. Dit succes wilde de directie versnellen. Niet alleen maar voor meer winst, maar vooral voor het binnenhalen voor interessante opdrachten voor hun collega’s. Want Conspect is zo een bedrijf dat oprecht veel om zijn medewerkers geeft. Daar houden wij wel van.

Hoe wij Conspect hebben geholpen? Onder andere door de gewenste identiteit; kernwaarden, missie en visie aan te scherpen. We maakten een gap-analyse inclusief actieplan om deze identiteit sneller te realiseren. Samen met het MT stelden we een marketingadvies-plan op inclusief strategie. Bij de implementatie namen we de rol van projectmanager op ons, we hielpen met het werven van de nieuwe marketingcollega en boden ondersteuning en training on the job.

Algemeen directeur Alfred over onze samenwerking

In de video hieronder vertelt directeur Alfred over onze samenwerking, dit na oplevering van de strategie en het begin van de implementatie. Inmiddels is de strategie succesvol geïmplementeerd, is er een nieuwe functie gecreëerd en is deze met onze hulp ingevuld. En nog steeds ondersteunen we het bedrijf met een steeds betere realisatie van de strategie en resultaten.

Enkele van de resultaten:

Plan een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek in

Wil je ook aan de slag met jullie ambities? Plan een vrijblijvende digitale kennismaking in met Sayna de Voogd.

Kennismaken

Verder werkte de Gouden Ananas onder andere voor groothandel Peco Douwes, die de marketing aan ons uitbesteedde. De oprichters van Jitl en Pridea die hulp inschakelden. Dit ICT-bedrijf hielpen we ook bij de realisatie van de groeiambities. Andere opdrachtgevers zijn onder andere de Omgevingdienst Regio Utrecht die ons onderzoek liet doen. Of de herpositionering van deze dienst waarmee we de doelstelling 3x behaalde en dat al in de eerste twee maanden. Maar ook deze vakantieparkreus die we hielpen met het doorvoeren van de innovatiestrategie bij medewerkers.