Pridea realiseert en kapitaliseert ideeën van medewerkers bij grotere organisaties. Dit doen ze met een gedegen en bewezen methodiek en applicatie beiden in eigen beheer ontwikkelt. Wij werken samen om naast IdeaRealization er ook voor te zorgen dat dit concept intern wordt vermarkt. Dus het bereiken, boeien en binden, enthousiasmeren en aanzetten tot actie van collega’s in het kader van het indienen, bijdragen aan ideeën en de successen samen vieren. Zodat er een vliegwiel op gang komt. Kortom een marketingaanpak snel formuleren, implementeren, uitvoeren en optimaliseren.

Enkele van de resultaten:

Founder Michiel Dietvorst over onze samenwerking

“Pridea helpt bedrijven bij het verzilveren van de expertise van medewerkers. Pridea en de Gouden Ananas hebben samengewerkt aan de realisatie van de ideeën van werknemers binnen twee organisaties. Recentelijk was dit een hyper-intensief traject bij Landal GreenParks, waarbij nauwe samenwerking tussen Landal GreenParks, Pridea en de Gouden Ananas noodzakelijk was. De flexibiliteit en het snelle schakelen zorgden ervoor dat we in januari de jaarlijkse themabijeenkomst (ruim 250 deelnemers) op een gave manier invulling hebben kunnen geven. De deelnemers beoordeelden deze bijeenkomst met ‘overtrof de verwachtingen’ en ‘de uitstekende opzet leidde tot het hoogste niveau van betrokkenheid dat ik ooit heb gezien’.”

Verder:

En nu? 

Pridea neemt onze dienstverlening standaard mee in hun offerte trajecten, daar waar de klant voor succes kiest, sluiten wij aan.