Stappenplan SMART Communicatiedoelstellingen

Stappenplan SMART Communicatiedoelstellingen

Download gratis het stappenplan SMART Communicatiedoelstellingen maken.

SMART communicatiedoelstellingen template download

Ontdek de 8 stappen om supersnel concrete communicatiedoelstellingen te maken voor jouw volgende plan. Zonder de eeuwige getwijfel of je voldoende aansluit op de organisatiedoelstellingen, wel de juiste doelstellingen of de stakeholders voldoende kunt overtuigen.

Kortom, stop met het verspillen van tijd en versnel je planvorming, zodat je in de praktijk kunt leren wat goed werkt aan je plan en wat niet.

Zelfs als je onzeker bent, nog niet zo lang plannen maakt of nu juist een keer plan met echte impact wil maken en realiseren.

Het stappenplan SMART Communicatiedoelstellingen maken bied je:

✅ Structuur en inzicht in waar te beginnen én eindigen als het gaat om het maken van SMART communicatiedoelstellingen.

✅ De supermakkelijke weg naar concrete SMART communicatiedoelstellingen – zonder twijfel.

✅ Hoe je afkomt van alle tijdrovende activiteiten rondom het opstellen van de SMART communicatiedoelstellingen en het -plan.

Wie helpt je op weg?

DIT EXCLUSIEVE stappenplan SMART communicatiedoelstellingen is gemaakt door Sayna de Voogd.

Sayna is een expert op het gebied van marketing, communicatie en gedragsverandering en heeft onder andere de directie van corporates, talloze directies van middelgrote bedrijven met groeiambitie en ook overheidsinstellingen geadviseerd over de vormgeving van de ambitie, de vertaling van hun ambities naar plannen en uitvoering.  

De afgelopen 10+ jaar heeft Sayna directies en marketing- en communicatieprofessionals geholpen om hun ambities te vertalen naar doelstellingen en plannen die succes opleveren.

Ze vat de stappen voor je samen in dit unieke stappenplan SMART Communicatiedoelstellingen maken. Zo wordt je stap voor stap begeleid om concrete SMART doelstellingen te formuleren, zodat je snel aan de slag kan met het schrijven van het plan, akkoord te krijgen en deze te realiseren en optimaliseren.

Zonder:

❌ Onzekerheid.

❌ Vertraging door mismatching met de organisatiedoelstellingen.

❌ Geen of foutieve aansluiting op de strategie en het plan.

Of wanneer je alles al geprobeerd hebt…. Sayna heeft al honderden professionals zoals jou geholpen en nu kun jij GRATIS toegang krijgen. Dus waar wacht je nog op?

Deel deze post

Gerelateerde posts

Wat is b2b marketing?

Wat is b2b marketing? Hoe zet je het in? Waar moet je opletten? Of je nu de huidige aanpak gaat verbeteren of een nieuwe ontwikkelt. Wat je wil en moet weten lees je hier.

Lees verder
marktsegmentatie goudenananas

Marktsegmentatie

Marktsegmentatie wat is het? Hoe voer je onderzoek en analyse uit? En hoe kom je tot een concrete beschrijving? Je leest het bij de Gouden Ananas

Lees verder