Je zoekt een b2b marketingbureau die jullie helpt met de strategische ambities waar te maken? Een bureau dat de organisatiestrategie kan helpen vormgeven en vertalen naar een overkoepelende marketingstrategie?

En nee, dan bedoel je geen b2b marketingbureau dat vijf minute na aanvang van het gesprek begint over online kanalen. Maar een bureau dat begrijpt dat onderzoek, data, analyse en strategische keuzes het antwoord zijn op jullie ambities? Zeg maar een b2b marketingbureau dat verder durft te kijken dan de P van promotie uit de marketingmix? Want zoals Harvard Business Review het stelt; traditionele b2b marketing en sales zijn pasé. Het is tijd voor een verfrissende strategische aanpak.

Mooi. Aangenaam. Dit is de Gouden Ananas. Met meer dan 10 jaar advies ervaring, dé partner van directie- en managementteam bij groei.

b2b marketingbureau den bosch de gouden ananas

Daarom de Gouden Ananas

O ja, de b2b marketingbureau de Gouden Ananas helpt je versnellen. Dus tijdens een strategieproces kunnen we ook alvast werken aan quick fixes en -wins. Geen probleem. Alles om jullie te helpen versnellen op de realisatie van de ambities.

Wist je trouwens dat we om diezelfde reden ook worden gevraagd om strategische heidagen, management- en salesteambuilding en brainstormsessies te faciliteren? Voor velen een beetje gek, voor ons heel ananas. Want alleen zo komen we tot strategie en uitvoering door gedragsverandering in en buiten de organisatie.

Een b2b marketingbureau met pit, kennis en ervaring

De vreemde eend in de bijt. Dat is de Gouden Ananas. Want ik durf te wedden dat je in je zoektocht naar een b2b marketingbureau, vooral veel online-marketingbureaus bent tegengekomen. Verkapt of niet. Nee, dat zeggen we niet alleen over ons zelf, dat geven klanten en prospects ook aan ons terug. Kijk maar:

Nee, als dat is wat je zoekt, dan zijn er betere partijen dan wij. Die standaard strategieën hebben om aan het advertentie-infuus te worden gelegd. Klinkt cru? Het is wel waar.

Een goede marketingstrategie geeft namelijk antwoord op hoe marketing waarde gaat creëren voor klanten. Zodat de organisatiedoelstellingen worden gerealiseerd. Punt.

Daarom kijkt een goed b2b marketingbureau verder dan adverteren, promotie en communicatie. Begrijp ons niet verkeerd. Het is een heel belangrijk onderdeel. Maar het moet onderdeel zijn van een overkoepelende strategie. Die de brug slaat van de organisatiestrategie naar marketing. En niet andersom. Waar we strategische keuzes maken innovatie, prijs, product- of dienstportfolio’s, marktsegmenten, distributie, sales en meer.

Wil je dat? Neem dan contact op voor een kennismaking.

Generalistische kennis voor strategische keuzes

Met een ananasadviseur krijg je ervaring, kennis en kunde. Juist om die strategische keuzes te maken. En die willen we best voor je maken. Maar heel eerlijk, het werkt het beste als we jullie directie- en managementteam begeleiden die keuzes te maken. Uiteraard adviseren we ook. Maar aan de basis van de Gouden werkwijze staat ook dat we alles doen om weerstand te voorkomen. Want ondanks dat advisering in ons bloed zit, schrijven we niet graag adviezen al helemaal niet als die alleen maar digitaal stof moeten vangen. En daarom, is het belangrijk dat jullie je kunnen vinden in de adviezen. En dat directie- en managementteams elkaar scherp houden nadat we weer weg zijn en niet continu bijsturen op gemaakte keuzes.