Triventie, een startup, dat werkte vanuit de filosofie van een preventieve aanpak op de werkvloer. De ondernemers wilden werkend Nederland gezonder maken. Soms ervaar je als ondernemer dat je er samen even niet uitkomt. Je hebt een goede dienst, maar de klant blijft weg. Er zijn dan twee opties niets doen, of in de actiemodus komen. Alinda Scheeper en haar compagnon kozen voor de actiemodus met hulp van de Gouden Ananas. Directeur van Triventie, Alinda Scheeper, over onze samenwerking.
De oprichter aan het woord
“Ik heb Sayna ontmoet op het moment dat het erg slecht ging met Triventie. We besloten om een traject te starten om Triventie weer op de kaart te krijgen. We zijn samen gaan bouwen aan de nieuwe fundering van Triventie waarbij ik de werkwijze van Sayna als erg prettig heb ervaren.
Direct, confronterend, opbouwend, kritisch, oprecht en zeer deskundig: dat zijn voor mij de kernwoorden die de werkwijze van de ananasmarketeer omschrijven. Regelmatig trok ze mij uit mijn comfortzone. De snelheid van haar denken en handelen doet je soms duizelen, maar ze wijkt niet van het pad af om jouw doel te bereiken.
Triventie heeft inmiddels een goede fundering en ik kan met de tools van Sayna verder aan de slag waarbij het een erg fijn idee is dat ze mij niet zomaar loslaat, maar vinger aan de pols houdt.” – aldus Alinda Scheeper.
Verder
Adviseerden we ook Brecheisen Makelaars, Herrmann, Conspect en GTS-online. Pridea besteedde de marketing aan ons uit. Daarnaast voerden we intern onderzoek uit voor de Omgevingsdienst Utrecht en ontwikkelde we een gedragsveranderingsinterventie voor de gemeente ‘s-Hertogenbosch om zwerfafval tegen te gaan.