Marketing freelancer bij Vattenfall.

Interim opdracht als freelance marketeer bij een grote energieleverancier

Rol: Senior Content Specialist

In deze interim social media marketing management opdracht vervulde Sayna de Voogd de rol van Senior Content Specialist. Als interim online marketeer was ze verantwoordelijk voor de social media van het bedrijf in Nederland. Dit deed ze in samenwerking met een media- en een creatiefbureau die zij aanstuurde. Verder had ze nauw contact met de webcare afdeling en de diverse communicatie-adviseurs in de organisatie. Ook was ze vanuit de afdeling betrokken bij een innovatief project: de Eerste fossielvrije wieg. Hierin was ze sparringpartner voor de inzet van media en social media, maar ook over de invulling van de uiteindelijke documentaire.

Daarnaast nam ze de lead in het maken van een afdelingsplan voor het komende jaar. Maakte ze een nieuwe integrale social media strategie voor het merk in Nederland. En startte ze de optimalisatie voor de social media creatie en inkoop. Kortom, een veelzijdig en succesvol ingevulde opdracht.

Dit mag je verwachten van de Gouden Ananas:

1. Ervaren, kundig en sociaal

2. Optimistisch en creatief in wat wél kan

3. Altijd samen met het leiderschap én de mensen die het (blijvend) moeten doen

4. Klantgerichtheid staat centraal (naar jullie en jullie klant)

5. Snel komen tot haalbare stappen

6. Flexibel, digital en doelgericht

Vragen? Dat kan, neem contact met ons op en vraag ons het hemd van het lijf. Wil je graag een concreter voorbeeld? Dat kan, vraag een voorbeeld aan.

Verder

Marketingbedrijf de Gouden Ananas deelt graag kennis. Zoals in blogartikelen over marketing en gedragsverandering. Maar ook in de vorm van gratis templates en e-boeken over deze thema’s. Maar ook tijdens de Startersdag van Kamer van Koophandel en als gastdocent in de vierdejaars minor aan de Hogeschool Utrecht. Ook adviseerden we diverse zakelijke dienstverleners, zoals GTS-online. En koos ideeënplatform Pridea ervoor de marketing aan ons uit te besteden.