De Kamer van Koophandel en andere publieke instellingen zoals de Gemeente Utrecht vroegen de Gouden Ananas om ze te helpen ondernemers social media marketing te leren. Omdat deze publieke instellingen een faciliteerde rol naar ondernemers hebben, schakelen zij hier experts voor in. Onder andere omdat Sayna al in 2013 het Stappenplan social media maakte, worden wij voor dit soort activiteiten gevraagd.
Enkele van de resultaten:
Een kleine impressie van de reacties van deelnemers
Tijdens de landelijke XXL dag van de netwerkclub ‘De Club van 25’, gaf de Gouden Ananas een marketing workshop. Caroline de Grood van Absolutely Fabulous VA stuurde hier de volgende reactie over in: “Beste Sayna, jouw presentatie stak er met kop en schouders bovenuit vandaag. Bedankt. Graag zou ik je verhaal per email ontvangen, zodat ik het kan nalezen. Hartelijke groeten Caroline.”
Wat levert een social media marketing workshop van de Gouden Ananas de deelnemers op?
- Praktische handvatten
- Focus
- Het stappenplan social media zodat deelnemers echt verder kunnen