De Hogeschool Utrecht (HU) biedt diverse opleidingen aan studenten aan. De HU nodigt actief mensen uit het bedrijfsleven uit om hun kennis en ervaring met de studenten te delen. Bij de Gouden Ananas delen we graag onze kennis met aanstormend talent. Binnen het domein ondernemerschap online branding en marketing geeft Sayna jaarlijks gastcolleges. Ook heeft zij eenmalig de minor e-marketing en social media verzorgd. Tijdens deze lessen maakt zij onder andere gebruik van de door haar geschreven publicaties zoals het Stappenplan socialmedia-marketing, de 4 C’s voor succesvolle online communicatie, het Stappenplan e-mailmarketing en MKB: innovatie zit in een klein h/boekje.
Enkele van de resultaten:
Sayna ‘on fire’
Verder..
Brengen de colleges strategie en concrete voorbeelden van onder andere de praktijk van de Gouden Ananas. De praktische invulling van beide technieken zijn typerend voor de werkwijze van de Gouden Ananas.
De studenten leren onder andere:
- Dat doen de beste manier van leren is
- SEO teksten schrijven
- Online marketing strategie
- Online branding
- Zoekmachinemarketing
- Contentmarketing
- Socialmedia-marketing
- E-mailmarketing
- Webcare