unive dienst herpositioneren

Iedereen kent Univé van de verzekeringen. Wellicht weet je niet dat ze ook andere financiële producten en diensten aanbieden. Univé Zuid Nederland wilde een van deze minder bekende diensten herpositioneren en in de markt zetten. De driekoppige directie vroeg de Gouden Ananas een creatieve brainstormsessie, marktonderzoek, klantonderzoek, de marketingstrategie, het implementatieplan en realisatie te verzorgen.

  • Een succesvolle herpositionering van het hypotheekpadvies.
  • Interne en externe mogelijkheden maximaal benut.
  • Focus op een combinatie van laaghangend fruit én lange termijn leadgeneratie. 
  • Binnen 3 maanden presteerden we boven de doelstellingen.
  • Een overvolle agenda van de adviseurs.

 

 

“We zijn een samenwerking met de Gouden Ananas aangegaan, omdat we hulp en ondersteuning nodig hadden bij het maken van een marketingplan voor de financiële dienstverlening.

Univé wordt meestal geassocieerd met verzekeringen. Op het gebied van financieel advies, en hypotheken in het bijzonder, valt nog veel winst te behalen met betrekking tot onze naamsbekendheid. Maar hoe pak je dat aan? Op aanbeveling van Nuntius (die onze website heeft gemaakt), kwamen we in contact met de Sayna van de Gouden Ananas en werd een marketingplan gemaakt.

Bij de uitvoering van het plan hebben we ons in eerste instantie, qua marketing, flink gericht op het zaaien. Dit heeft inderdaad zijn vruchten afgeworpen, want nu beginnen we ook te oogsten. We hebben en blijven goede resultaten geboekt en een aantal hypotheken afgesloten.

De samenwerking met de Gouden Ananas hebben wij als prettig ervaren dankzij de korte lijntjes. Het is altijd mogelijk om even contact op te nemen, een vraag te stellen of feedback te krijgen.” – aldus Annet Ramaker

Annet, marketeer bij Unive het Zuiden

Willen jullie de organisatie of diensten ook herpositioneren?

Neem contact op met Sayna de Voogd en plan een vrijblijvende digitale kennismaking in. Dan weten we snel of we jullie verder kunnen helpen én of er een klik is.